Wielofunkcyjny smar do łożysk na bazie oleju mineralnego oraz kompleksowego mydła litowego z dodatkiem dwusiarczku molibdenu, zawierającego dodatki przeciw- zużyciowe, antyutleniające i antykorozyjne. Do smarowania wysoko obciążonych łożysk tocznych i ślizgowych, również w centralnych układach smarowania.
Zastosowanie:
Zalecany do smarowania łożysk piast kół samochodowych, silników elektrycznych, gorących wentylatorów, a także prowadnic, przegubów i innych mechanizmów samochodowych oraz przemysłowych. Może być używany do smarowania długookresowego i bezserwisowego różnego typu maszyn i urządzeń bez konieczności dodatkowego „dosmarowywania” w trakcie normalnej eksploatacji.
Zalety produktu:
-wysoka temperatura kroplenia, bardzo dobra pompowalność, duża odporność na działanie gorącej wody, dobre własności smarne i niskotemperaturowe, kompatybilność z elementami wykonanymi ze stopów miedzi, jak również bardzo wysoka stabilność w trakcie magazynowania
- smarowanie również poprzez centralne układy smarowania
Zapach: słaby
Kolor: brązowy/czerwony
Postać: miękka pasta
Skład chemiczny: olej mineralny, kompleks mydeł litowych, modyfikatory
Gęstość: 0,98g/ml
Temperatyra kroplenia: 260C
Temperatura stosow.:-40 +160(200)C
Penetracja (ISO 2137, 1/10 mm): 285
Opis producenta Multibond