Olej Silnikowy Platinum Ultor CNG 15W-40 Beczka 205l
Olej silnikowy Platinum Ultor CNG 15W-40 Beczka 205l
Witamy, Zaloguj się
Pierśćień osadczy typu Z DIN 471
Chwytaki do ciasnych pomieszczeń 2-151-P.
Olej silnikowy Platinum Ultor CNG 15W-40 Beczka 205l
Wysokiej jakości wielosezonowy olej do stosowania w silnikach wysokoprężnych zasilanych sprężonym gazem ziemnym (CNG). Silniki zasilane sprężonym gazem ziemnym charakteryzują się nieco innymi parametrami pracy w porównaniu do tradycyjnych silników Diesla. Formuła oleju Platinum Ultor CNG zapewnia doskonałą ochronę wszystkich elementów silników zasilanych CNG. Zastosowanie sprężonego gazu ziemnego oraz specjalnie przystosowanego oleju do tego typu paliwa znacząco wpływa na ochronę środowiska, dlatego ten typ zasilania obserwuje się głównie w taborze miejskim. Ponadto stosowanie CNG zamiast oleju napędowego wpływa na zmniejszenie poziomu hałasu.
PLATINUM ULTOR CNG 15W-40:
• nowoczesna formuła oleju ogranicza powstawania popiołu, który może spowodować przedwczesny zapłon
• posiada lepkość odpowiednią dla polskich warunków klimatycznych
• zachowuje trwały film smarowy w warunkach wysokich obciążeń termicznych i mechanicznych
• zapewnia niewielkie zużycie dzięki niskim stratom na odparowanie
• posiada odpowiednią zdolność do neutralizacji produktów kwaśnych
Platinum Ultor CNG 15W-40 przeznaczony jest do smarowania silników wysokoprężnych zasilanych sprężonym gazem ziemnym (CNG).
Spełnia wymagania:
MB 226.9
MAN 3271
Volvo CNG
Renault Truck RGD
Parametry | Jednostki | Wartości typowe |
klasa lepkości SAE | - | 15W-40 |
lepkość kinematyczna w temp. 1000C | mm2/s | 14,0 |
lepkość HTHS w temp. 1500C | mPaˇs | 3,9 |
wskaźnik lepkości | - | 136 |
temperatura płynięcia | oC | -33 |
temperatura zapłonu | oC | 227 |
liczba zasadowa TBN | mg KOH/g | 8,5 |
popiół siarczanowy | % | 0,88 |
Uwaga: Powyższe wartości parametrów fizykochemicznych są wartościami typowymi. Wartości rzeczywiste są umieszczane na świadectwach jakości dołączanych do każdej partii produktu. |