Olej Silnikowy Orlen Oil Diesel 2 HPDO 20W-50 Mauzer 1000l
Olej silnikowy Orlen Oil Diesel 2 HPDO 20W-50 Mauzer 1000l
Witamy, Zaloguj się
KU-4,000 Kulka łożyskowa wolframowa - węglik...
Tuleja PN-65/M-73123 M42 x 2/M27 x 2.
NA 49/28 UU JNS- 28x45x17 Łożysko igiełkowe
Olej silnikowy Orlen Oil Diesel 2 HPDO 20W-50 Mauzer 1000l
Wysokiej jakości, mineralny olej silnikowy typu HPDO (High Performance Diesel Oil) do mocno i średnio wysilonych silników wysokoprężnych.
Zapewnia:
• minimalizację zużycia silnika
• wysoką czystość silnika
• doskonałą ochronę przed korozją
• zapobieganie powstawaniu sadzy
ORLEN OIL Diesel (2) HPDO jest olejem przeznaczonym do pracy w mocno i średnio wysilonych silnikach wysokoprężnych z turbodoładowaniem lub bez, szczególnie w dużych samochodach ciężarowych, sprzęcie budowlanym i autobusach. Przeznaczony jest także do stosowania w samochodach dostawczych i osobowych z silnikami benzynowymi i Diesla pracującymi w bardzo ciężkich warunkach eksploatacji. Idealny dla firm dysponujących zróżnicowanym taborem, do których zalecane są również oleje niższych kategorii CD, CE, CF-4.
Zakres temperatur otoczenia w których olej zachowuje optymalne własności eksploatacyjne to od -15oC do 50oC.
MB-Approval 228.1
MAN 271
Volvo VDS (SAE: 15W-40)
ZETOR Proxima, Proxima Plus, Proxima Power, Forterra (SAE: 15W-40)
Spełnia wymagania:
Deutz DQC-II-05
Parametry | Jedn. | Wartości typowe |
Klasa lepkości SAE | - | 20W-50 |
Lepkość kinematyczna w temperaturze 1000C | mm2/s | 19,0 |
Wskaźnik lepkości | - | 135 |
Temperatura płynięcia | 0C | -24 |
Temperatura zapłonu | 0C | 228 |
Liczba zasadowa TBN | mg KOH/g | 10,8 |
Uwaga: Powyższe wartości parametrów fizykochemicznych są wartościami typowymi. Wartości rzeczywiste są umieszczane na świadectwach jakości dołączanych do każdej partii produktu |