Isoflex NCA 52 1kg Klüber Smar syntetyczny do długookresowego smarowania
Isoflex NCA 52 1kg Klüber Smar syntetyczny do długookresowego smarowania do łożysk tocznych i ślizgowych, prowadnic liniowych
Witamy, Zaloguj się
Prowadnica szufladowa Accuride DZ2002-0018-2 para.
Prowadnica z blokadą po wysunięciu i mechanizmem...
EIL 80 D-NIRO Fluro- 80x180x47/55 (gwint lewy)
Piła taśmowa bimetalowa 16x0.8 TPI 6 Fenes...
Isoflex NCA 52 1kg Klüber Smar syntetyczny do długookresowego smarowania do łożysk tocznych i ślizgowych, prowadnic liniowych
12 ilości | 6 ilości |
---|---|
-410,00 zł | -320,00 zł |
Isoflex NCA 52 1kg Klüber Smar syntetyczny do długookresowego smarowania do łożysk tocznych i ślizgowych, prowadnic liniowych
Opis:
ISOFLEX TOPAS NCA 52 jest syntetycznym smarem do długotrwałego smarowania o bardzo dobrym zachowywaniu się w niskich temperaturach. Koncepcja produktu umożliwia dobrą zdolność przejmowania nacisków i łatwy ruch przy wysokich prędkościach i przyspieszeniach.
Przykładowe zastosowania:
ISOFLEX TOPAS NCA 52 jest stosowany do szybciej wirujących łożysk tocznych i ślizgowych jak też do bardziej obciążonych małych przekładni, przy czym dobra tolerancja tworzyw sztucznych umożliwia zastosowanie do skojarzeń materiałów tworzywo sztuczne / tworzywo sztuczne albo metal / tworzywo sztuczne. Niski moment rozruchu i dobra ochrona przed zużyciem predestynuje ISOFLEX TOPAS NCA 52 do długookresowego smarowania prowadnic liniowych i śrub pociągowych tocznych, np. w urządzeniach manipulacyjnych i automatyzacyjnych. Również w przemyśle samochodowych ISOFLEX TOPAS NCA 52 znajduje różnorodne zastosowanie, np. przy smarowaniu szyn foteli na cały okres żywotności. Generalnie ISOFLEX TOPAS NCA 52 ma zalety w przypadku komponentów, które są natłuszczane przed lakierowaniem w kąpieli i procesem suszenia przy krótkotrwale panującej temperaturze 180°C, ponieważ ten specjalny środek smarowy pozostaje w miejscu tarcia i smaruje również po krótkotrwałej obróbce cieplnej.
Przykłady zastosowań:
- Zmniejszony nakład prac konserwacyjnych dzięki smarowaniu długookresowemu albo na
okres żywotności
- Niezawodne działanie udowodnione wieloletnim doświadczeniem
- Różnorodne zastosowanie również przy większych obciążeniach
- Niskie momenty rozruchu i pracy, szczególnie w niskich temperaturach umożliwiają
wysoką sprawność a przez to oszczędność energii
- Zwiększona żywotność elementów konstrukcyjnych dzięki dobrej ochronie przed zużyciem
Górna temperatura pracy: 130 °C
Dolna temperatura pracy: −50 °C
Współczynnik prędkości n•dm [min-1 •mm] ok. : 1.000.000
Lepkość oleju bazowego, DIN 51562 [mm2/s] w temp. 40 °C / 104 °F, ok.: 30
Lepkość oleju bazowego, DIN 51562 [mm2/s] w temp. 100 °C / 212 °F, ok.: 5,9
Olej bazowy: syntetyczny olej węglowodorowy
Zagęszczacz: specjalne mydło wapniowe