Olej Silnikowy Platinum Ultor CH-4 15W-40 Kanister met. 60l
Olej silnikowy Platinum Ultor CH-4 15W-40 Kanister metalowy 60l
Witamy, Zaloguj się
Pas klinowy 22X14X3300LP CASE Int....
Korpus PN-65/M-73140 M20 x1.5/M22 x1.5.
Olej silnikowy Platinum Ultor CH-4 15W-40 Kanister metalowy 60l
Wielosezonowy, mineralny olej do wysokoobciążonych silników Diesla.
Gwarantuje:
• doskonałe zabezpieczenie silnika przed zużyciem
• czystość silnika poprzez utrzymanie sadzy w zawiesinie
• zmniejszenie zużycia paliwa i oleju
• wydłużone przebiegi między wymianami
• ochronę środowiska naturalnego
• obniżone koszty eksploatacji
PLATINUM ULTOR CH-4 15W-40 przeznaczony jest do pracy w nowoczesnych silnikach wysokoprężnych spełniających wymagania Euro IV. Można go stosować w samochodach wyposażonych w katalizatory SCR lub recyrkulacje gazów wydechowych EGR. Z powodzeniem można stosować go także w pojazdach starszych konstrukcji spełniających wymagania Euro III, II, I. Specjalna kompozycja oleju zapewnia doskonałe zabezpieczenie silnika przed zużyciem oraz długie przebiegi międzywymianowe, przy zachowaniu zaleceń producentów samochodów.
MB-Approval 228.3
MAN M 3275-1
Volvo VDS-2
Renault RVI RD/RD-2
MTU Type 2
Deutz DQC-II-10
TATRA TDS 30/ 12
TEDOM 258-3
AVIA - Typ silnika: 712, D407, D421.76, D421.85
Spełnia wymagania:
Scania (dotyczy silników Scania Euro III i Euro IV z okresami międzywymianowymi 60.000 km)
DAF EUR 2 i EUR 3
Iveco
Caterpillar ECF-1a
Parametry | Jednostki | Wartości typowe |
klasa lepkości SAE | - | 15W-40 |
lepkość kinematyczna w temp. 1000C | mm2/s | 14,2 |
lepkość HTHS w 1500C | MPaˇs | 4,1 |
wskaźnik lepkości | - | 133 |
temperatura płynięcia | 0C | - 39 |
temperatura zapłonu | 0C | 216 |
liczba zasadowa TBN | mg KOH/g | 10,3 |
popiół siarczanowy | % | 1,35 |
Odparowalność wg Noack'a | % (m/m) | 10,4 |
Uwaga: Powyższe wartości parametrów fizykochemicznych są wartościami typowymi. Wartości rzeczywiste są umieszczane na świadectwach jakości dołączanych do każdej partii produktu. |