Olej Silnikowy Platinum Ultor Futuro 15W-40 Kanister plast. 20l
Olej silnikowy Platinum Ultor Futuro 15W-40 Kanister plastikowy 20l
Witamy, Zaloguj się
BT1-0227/QVA621+L44610/QVA621...
Pas klinowy 301146A1 CASE Int. 2388
Pas klinowy klasyczny Z 34 1/4 Megadyne
Pas klinowy klasyczny C 22x14- 1973
Olej silnikowy Platinum Ultor Futuro 15W-40 Kanister plastikowy 20l
Najwyższej jakości olej silnikowy typu SHPD został otrzymany w oparciu o wysokogatunkowy olej bazowy API Gr. II oraz doskonale dobrany, stworzony wg najnowszej technologii Mid-SAPS, pakiet dodatków uszlachetniających o unikalnej formule molekuł.
Gwarantuje:
• ulepszoną trwałość, niezawodność oraz znakomitą wydajność silnika,
• wydłużenie żywotności filtrów - dzięki technologii Mid-SAPS,
• świetną ochronę i czystość silnika poprzez utrzymanie sadzy w zawiesinie,
• doskonałą odporność na korozję oraz stabilność termo-oksydacyjną,
• zmniejszenie zużycia paliwa,
• maksymalną moc silnika w ekstremalnych warunkach,
• wydłużenie okresów między wymianami oleju,
• spełnienie wymogów dotyczących emisji szkodliwych składników spalin, zapewniając bezpieczną pracę dopalaczy katalitycznych układu wydechowego silników.
Platinum Ultor Futuro 15W-40 jest przeznaczony do wszystkich typów silników Diesla zarówno osobowych jak i wysokoobciążonych, także tych niskoemisyjnych. Szczególnie zalecany do silników z recyrkulacją gazów wydechowych, gdzie zastosowano nowoczesne technologie zmniejszające emisję szkodliwych substancji do atmosfery. Jest kompatybilny ze wszystkimi urządzeniami obróbki spalin (EGR/SCR, DOC, DPF) i ma na celu przedłużenie żywotności filtrów cząstek stałych (DPF).
Dzięki nowoczesnej technologii Mid-SAPS oraz zastosowaniu oleju bazowego Gr. II (niska zawartość siarki) spełnia najnowsze wymagania norm emisji spalin Euro V, a ACEA E9 może w przyszłości stanowić minimalny poziom wymagań przyszłej normy Euro VI. W zakresie emisji NOx oraz PM spełnia także normy EPA Tier I i II. Można go również stosować w pojazdach, gdzie zdefiniowano wymagania Euro VI.
Platinum Ultor Futuro 15W – 40 gwarantuje wydłużenie okresów wymiany oleju, dzięki czemu obniża koszty eksploatacji silnika, dlatego świetnie nadaje się do zastosowaniach w flotach mieszanych. Doskonałe właściwości lepkościowe umożliwiają łatwy rozruch zimnego silnika oraz dobrą pompowalność oleju w niskich temperaturach.
Spełnia wymagania światowej klasyfikacji jakości Global DHD-1.
MAN M3575
Volvo VDS-4
Renault RVI RLD-3
Mack EO-O Premium Plus
MB-Approval 228.31
Cummins CES 20081
Dopuszczony do stosowania w ciężkim sprzęcie Huta Stalowa Wola (HSW)
Spełnia wymagania:
MTU Type 2.1
Caterpillar ECF-2, ECF-3
Detroit Diesel C 93K218
Global DHD-1
JASO DH-1,2
MAZ
Parametry | Jednostki | Wartości typowe |
klasa lepkości SAE | - | 15W-40 |
lepkość kinematyczna w temp. 1000C | mm2/s | 14,93 |
lepkość HTHS w 1500C | MPaˇs | 4,16 |
wskaźnik lepkości | - | 136 |
temperatura płynięcia | 0C | -30 |
temperatura zapłonu | 0C | 230 |
liczba zasadowa TBN | mg KOH/g | 7,83 |
popiół siarczanowy | % | 0,96 |
Odparowalność wg Noack'a | % (m/m) | 7,7 |
Uwaga: Powyższe wartości parametrów fizykochemicznych są wartościami typowymi. Wartości rzeczywiste są umieszczane na świadectwach jakości dołączanych do każdej partii produktu. |