Kategorie

Szukaj wg cech

Średnica wewnętrzna d [mm]
Średnica zewnętrzna D [mm]
Szerokość B [mm] BPC
Średnica gwintu G [mm]

Wybrane produkty

JoLube

Addinol Eko Gear 220 S Beczka 205L

Addinol Eko Gear 220 S Beczka 205L

Addinol Eco Gear 220 S.

Więcej szczegółów


16 060,00 zł brutto

25 dostępnych

Addinol Eco Gear 220 S.

 

Olej syntetyczny.
Podsumowanie zalet  w skrócie dotyczące olejów klasy premium serii  ADDINOL ECO GEAR:- Zawiera opatentowany  pakiet  dodatków uszlachetniających w technologii Surf-tec®
- Współczynniki tarcia są znacznie zredukowane w porównaniu do konwencjonalnych przemysłowych olejów przekładniowych
- Bardzo dobra ochrona przed zużyciem
- Zdolność do wygładzania powierzchi zębów i ostrych krawędzi, minimalizowania wżerów (szczególnie w używanych przekładniach)
- Bardzo długie okresy ekspolatacji na jednym zalaniu olejem do 5 lat (Eco Gear M) , do 8-10 lat (ECO Gear S i W)
- Obniżają temperaturę roboczą w przekładni co wpływa także na wydłużenie okresów wymiany
- Optentowana technologia ADDINOL Surftec®. Dostosowuje się do zmian warunków obciążenia w uzębieniu i zwiększa jego ładowność znacząco. Idealnie pasuje do zębów  ze skłonnością do mikropittingu. Nawet powierzchnie wstępnie uszkodzone przez mikro-wżery i wżery są wygładzane dzięki do efektowi deformacji plastycznej. progresywna abrazja    (starcie) metalu przekształca  się w regresywną.
- Stosowanie olejów serii ADDINOL Eco Gear umożliwia  efektywność smarowania EHD (elastohydrodynamiczne smarowanie) oznacza to, że osiąga się prawie idealne warunki smarowania.
- Znakomita odporność na utlenianie i  starzenie.
- Nie tworzą żadnych twardych pozostałości lakieropochodnych
- Posiadają  referencje/dopuszczenia m.in. takich firm jak Flender-Freigabelink, Eickhoff, KA Antriebstechnik, Koellmann, Brevini, MAN TAKRAF,  Pekrun Getriebe, KWE Getriebe,  , Metso, Valmet, Santasalo, MASA, Hansen, Bosch Rexroth, Renk, Brückner 

 

Addinol Eko Gear S to wolne od silikonu, wysokiej jakości przemysłowe oleje przekładniowe na bazie olejów syntetycznych (PAO) oraz specjalnie stworzonych dodatków uszlachetniających w technologii Surftec®.

 

Zastosowanie

*Doskonałe do smarowania zamkniętych przekładni przemysłowych różnych konstrukcji i typów

*Odpowiednie do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych

*Mogą być stosowane w niskich i najwyższych obciążeniach przy cyklicznych obciążeniach dynamicznych, a także w krytycznych warunkach termicznych w bardzo szerokim zakresie temperatur

*Mogą być również stosowane do smarowania prowadnic, przegubów, sprzęgieł, w układach smarowania obiegowego w różnych warunkach eksploatacyjnych

*Szczególnie nadają się do elektrowni wiatrowych

*Doskonałe w warunkach smarowania granicznego i mieszanego

 

Charakterystyka

*Technologia Addinol Surftec®

*Najlepsza ochrona przed zużyciem

*Niezawodna ochrona przed korozją stali i metali nieżelaznych

*Zmniejszony współczynnik tarcia, mniejsze straty energii i obniżona temperatura miski olejowej

*Syntetyczna baza olejowa

*Nie zawierają silikonu i substancji stałych

 

Zalety i korzyści

*Niezawodna ochrona przed powstawaniem wżerów i mikrowżerów oraz zdolność wygładzania uszkodzeń powierzchni

*Wysoka zdolność przenoszenia obciążeń zacierających, także przy niskich prędkościach obwodowych i przy tarciu mieszanym

*Wyraźne wydłużenie żywotności eksploatacyjnej elementów maszyn i urządzeń

*Niskie naprężenia termiczne elementów przekładni

*Dłuższe okresy między wymianami oleju

*Znaczące wydłużenie żywotności oleju w wysokich temperaturach eksploatacyjnych

*Brak ograniczeń dotyczących stosowania w łożyskach tocznych i ślizgowych, filtrach i wirówkach

 

Specyfikacje i typowe parametry

Klasa lepkości ISO: 220

Temperatura zastosowania: od -10°C do +100°C

Gęstość w 15°C kg/m³: 876

Lepkość: w 40°C mm²/s - 220

               w 100°C mm²/s - 24.5

Punkt zapłonu (COC °Cmin.): 240

Punkt kroplenia (°Cmax.): -42

Test FE8 na łożysku tocznym (zużycie łożyska tocznego -mg): mw50< 5

Korozja stali: pozyt.

Korozja miedzi: 1 st.korozji

Test na micropitting w 60C/90C (stopień obciążenia): >10 (high)

Test FZG A10/16.6R/120 (stopień obciążenia): ≥10

Charakterystyka pienienia: 0/0

Obciążenie zespawania VKA: 3400

Test Bruggera (N/mm²): >75




  • Waga [kg] 205

Zdjęcie produktu ma charakter poglądowy.
Nie stanowi oferty w rozumieniu prawa cywilnego i ma charakter informacyjny.

30 inne produkty z tej samej kategorii:

Poprzednie
Następne

Koszyk  

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Suma 0,00 zł

Koszyk Realizuj zamówienie

Producenci