Addinol Eko Gear 220 S Beczka 205L
Addinol Eco Gear 220 S.
Witamy, Zaloguj się
NA 49/32 UU JNS- 32x52x20 Łożysko igiełkowe
Chwytaki do ciasnych pomieszczeń 3-403-P.
Addinol Eco Gear 220 S.
Olej syntetyczny.
Podsumowanie zalet w skrócie dotyczące olejów klasy premium serii ADDINOL ECO GEAR:- Zawiera opatentowany pakiet dodatków uszlachetniających w technologii Surf-tec®
- Współczynniki tarcia są znacznie zredukowane w porównaniu do konwencjonalnych przemysłowych olejów przekładniowych
- Bardzo dobra ochrona przed zużyciem
- Zdolność do wygładzania powierzchi zębów i ostrych krawędzi, minimalizowania wżerów (szczególnie w używanych przekładniach)
- Bardzo długie okresy ekspolatacji na jednym zalaniu olejem do 5 lat (Eco Gear M) , do 8-10 lat (ECO Gear S i W)
- Obniżają temperaturę roboczą w przekładni co wpływa także na wydłużenie okresów wymiany
- Optentowana technologia ADDINOL Surftec®. Dostosowuje się do zmian warunków obciążenia w uzębieniu i zwiększa jego ładowność znacząco. Idealnie pasuje do zębów ze skłonnością do mikropittingu. Nawet powierzchnie wstępnie uszkodzone przez mikro-wżery i wżery są wygładzane dzięki do efektowi deformacji plastycznej. progresywna abrazja (starcie) metalu przekształca się w regresywną.
- Stosowanie olejów serii ADDINOL Eco Gear umożliwia efektywność smarowania EHD (elastohydrodynamiczne smarowanie) oznacza to, że osiąga się prawie idealne warunki smarowania.
- Znakomita odporność na utlenianie i starzenie.
- Nie tworzą żadnych twardych pozostałości lakieropochodnych
- Posiadają referencje/dopuszczenia m.in. takich firm jak Flender-Freigabelink, Eickhoff, KA Antriebstechnik, Koellmann, Brevini, MAN TAKRAF, Pekrun Getriebe, KWE Getriebe, , Metso, Valmet, Santasalo, MASA, Hansen, Bosch Rexroth, Renk, Brückner
Addinol Eko Gear S to wolne od silikonu, wysokiej jakości przemysłowe oleje przekładniowe na bazie olejów syntetycznych (PAO) oraz specjalnie stworzonych dodatków uszlachetniających w technologii Surftec®.
Zastosowanie
*Doskonałe do smarowania zamkniętych przekładni przemysłowych różnych konstrukcji i typów
*Odpowiednie do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych
*Mogą być stosowane w niskich i najwyższych obciążeniach przy cyklicznych obciążeniach dynamicznych, a także w krytycznych warunkach termicznych w bardzo szerokim zakresie temperatur
*Mogą być również stosowane do smarowania prowadnic, przegubów, sprzęgieł, w układach smarowania obiegowego w różnych warunkach eksploatacyjnych
*Szczególnie nadają się do elektrowni wiatrowych
*Doskonałe w warunkach smarowania granicznego i mieszanego
Charakterystyka
*Technologia Addinol Surftec®
*Najlepsza ochrona przed zużyciem
*Niezawodna ochrona przed korozją stali i metali nieżelaznych
*Zmniejszony współczynnik tarcia, mniejsze straty energii i obniżona temperatura miski olejowej
*Syntetyczna baza olejowa
*Nie zawierają silikonu i substancji stałych
Zalety i korzyści
*Niezawodna ochrona przed powstawaniem wżerów i mikrowżerów oraz zdolność wygładzania uszkodzeń powierzchni
*Wysoka zdolność przenoszenia obciążeń zacierających, także przy niskich prędkościach obwodowych i przy tarciu mieszanym
*Wyraźne wydłużenie żywotności eksploatacyjnej elementów maszyn i urządzeń
*Niskie naprężenia termiczne elementów przekładni
*Dłuższe okresy między wymianami oleju
*Znaczące wydłużenie żywotności oleju w wysokich temperaturach eksploatacyjnych
*Brak ograniczeń dotyczących stosowania w łożyskach tocznych i ślizgowych, filtrach i wirówkach
Specyfikacje i typowe parametry
Klasa lepkości ISO: 220
Temperatura zastosowania: od -10°C do +100°C
Gęstość w 15°C kg/m³: 876
Lepkość: w 40°C mm²/s - 220
w 100°C mm²/s - 24.5
Punkt zapłonu (COC °Cmin.): 240
Punkt kroplenia (°Cmax.): -42
Test FE8 na łożysku tocznym (zużycie łożyska tocznego -mg): mw50< 5
Korozja stali: pozyt.
Korozja miedzi: 1 st.korozji
Test na micropitting w 60C/90C (stopień obciążenia): >10 (high)
Test FZG A10/16.6R/120 (stopień obciążenia): ≥10
Charakterystyka pienienia: 0/0
Obciążenie zespawania VKA: 3400
Test Bruggera (N/mm²): >75