Addinol Eko Gear 220 M Kanister 20L
Addinol Eco Gear 220 M.
Witamy, Zaloguj się
Utwardzacz kleju Multibond-22
Pas zębaty 2968-GLD14 RPP14 GOLD / 14M...
Addinol Eco Gear 220 M.
Olej mineralny.
Podsumowanie zalet w skrócie dotyczące olejów klasy premium serii ADDINOL ECO GEAR:- Zawiera opatentowany pakiet dodatków uszlachetniających w technologii Surf-tec®
- Współczynniki tarcia są znacznie zredukowane w porównaniu do konwencjonalnych przemysłowych olejów przekładniowych
- Bardzo dobra ochrona przed zużyciem
- Zdolność do wygładzania powierzchi zębów i ostrych krawędzi, minimalizowania wżerów (szczególnie w używanych przekładniach)
- Bardzo długie okresy ekspolatacji na jednym zalaniu olejem do 5 lat (Eco Gear M) , do 8-10 lat (ECO Gear S i W)
- Obniżają temperaturę roboczą w przekładni co wpływa także na wydłużenie okresów wymiany
- Optentowana technologia ADDINOL Surftec®. Dostosowuje się do zmian warunków obciążenia w uzębieniu i zwiększa jego ładowność znacząco. Idealnie pasuje do zębów ze skłonnością do mikropittingu. Nawet powierzchnie wstępnie uszkodzone przez mikro-wżery i wżery są wygładzane dzięki do efektowi deformacji plastycznej. progresywna abrazja (starcie) metalu przekształca się w regresywną.
- Stosowanie olejów serii ADDINOL Eco Gear umożliwia efektywność smarowania EHD (elastohydrodynamiczne smarowanie) oznacza to, że osiąga się prawie idealne warunki smarowania.
- Znakomita odporność na utlenianie i starzenie.
- Nie tworzą żadnych twardych pozostałości lakieropochodnych
- Posiadają referencje/dopuszczenia m.in. takich firm jak Flender-Freigabelink, Eickhoff, KA Antriebstechnik, Koellmann, Brevini, MAN TAKRAF, Pekrun Getriebe, KWE Getriebe, , Metso, Valmet, Santasalo, MASA, Hansen, Bosch Rexroth, Renk, Brückner
Addinol Eco Gear M to rodzina wysokiej jakości, przemysłowych olejów przekładniowych na bazie wyselekcjowanych olejów mineralnych i specjalnie opracowanych dodatków uszlachetniających w technologii Surf-tec®.
Zakres temperatur od -10°C do +100°C
Zastosowanie
*Doskonałe do smarowania zamkniętych przekładni przemysłowych różnych konstrukcji i typów
*Odpowiednie do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych
*Mogą być stosowane w niskich i najwyższych obciążeniach par ciernych oraz przy cyklicznych obciążeniach dynamicznych w szerokim zakresie temperatur
*Mogą być również stosowane do smarowania prowadnic przegubów, sprzęgieł, w układach smarowania obiegowego w różnych warunkach eksploatacyjnych
*Doskonałe w warunkach smarowania granicznego i mieszanego
Charakterystyka
*Technologia Surftec®
*Najlepsza ochrona przed zużyciem
*Niezawodna ochrona przed korozją stali i metali nieżelaznych
*Zmniejszony współczynnik tarcia, mniejsze straty energii i obniżona temperatura miski olejowej
*Nie zawierają silikonu i substancji stałych
Zalety i korzyści
*Niezawodna ochrona przed powstawaniem mikrowżerów i wżerów oraz zdolność wygładzania uszkodzeń powierzchni
*Wysoka zdolność przenoszenia obciążeń zacierających, także przy niskich prędkościach obwodowych i przy tarciu mieszanym
*Wyraźne wydłużenie żywotności eksploatacyjnej
*Niskie naprężenia termiczne elementów przekładni
*Dłuższe przebiegi między wymianami oleju
*Brak ograniczeń dotyczących stosowania w łożyskach tocznych i ślizgowych, filtrach i wirówkach
Specyfikacje i typowe parametry
Klasa lepkości ISO: 220
Temperatura zastosowania: od -10°C do +100°C
Gęstość w 15°C kg/m³: 896
Lepkość: w 40°C mm²/s - 220
w 100°C mm²/s - 19.5
Punkt zapłonu (COC °Cmin.): 240
Punkt płynięcia (°Cmax.): -21
Test FE8 łożysko wałeczkowe (zużycie łożyska wałeczkowego -mg): mw50< 5
Korozja stali (metoda A): pozyt.
Korozja miedzi (w 100°C, 3h): 1 st.korozji
Test na mikrowżery (stopień obciążenia): >10 (wysoki)
Test FZG A10/16.6R/120 (stopień obciążenia): ≥10
Charakterystyka pienienia: 0/0
Obciążenie zespawania VKA: 3400
Test Bruggera (N/mm²): ≥75